פנסיון לכלבים גדולים

מחפשים פנסיון לכלבים גדולים באמת? אנו מציעים יחידות פרטיות של 80 מ”ר מוצלות הכוללות חצר+חדר אישי סגור

פנסיון לכלבים גדולים חוות הדוד משה מספקת לאורחי הפנסיון הגדולים במיוחד (והקטנים יותר) שהייה ביחידות דיור אישיות המשתרעות על שטח של 80 מטרים רבועים ובהם שטח משחק וכן חדר מוגן מגשם.

פנסיון לכלבים חוות הדוד משה ממוקם בכפר טרומן, 2 דק’ נסיעה מאיירפורט סיטי.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 054-334-4365, נשמח לעמוד לשירותכם.

מה כלול בפנסיון לכלבים גדולים

  • יחס אוהב של צוות החווה – צוות הפנסיון של חוות הדוד משה מצטיין באהבת כלבים קטנים כגדולים, ולאור הניסיון הטיפולי רב השנים אנו מתייחסים ברגישות לצרכיו הייחודיים של כל כלב המתארח בפנסיון גם כאשר הכלב הוא כלב גדול.
  • מרחב אישי גדול במיוחד – היחידות הגדולות האישיות של חוות הדוד משה כוללות כל אחת חצר אישית של 80 מטר רבוע אשר נמצאת בשטח מוצל ובתוכה חדר אישי גדול שמאפשר מחסה נוח ונעים בעת הצורך.
    זהו מרחב אישי גדול במיוחד העומד לרשותו של הכלב הן למשחק ותנועה חופשית והן למנוחה לפי בחירתו.
  • טיולים יומיים – בנוסף לשטח היחידות הפרטיות הנרחב אורחי חוות הדוד משה כלבים השוהים בפנסיון זוכים גם לטיולים יומיים מחוץ ליחידת הדיור במרחבי החווה המוריקים.
  • תזונה איכותית – אנו מספקים בפנסיון לכלבים גדולים תזונה איכותית מותאמת לגודל, לגיל ו/או לצרכים מיוחדים של הכלב המתארח בחווה.
    התזונה שאנו מספקים לכלבים היא מזון מיובא ישירות מגרמניה והוא מזון פרימיום לכלבים נטול רכיבי דגנים, רכיבי ברווז ורכיבי תפוח אדמה.
  • מיקום נוח – חוות הדוד משה ממוקמת במרכז הארץ רק דקות בודדות בלבד מאיירפורט סיטי. מענה נוח למי שמחפשים פנסיון לכלבים ליד נתב”ג בדרך לחו”ל, או בדרך לטיול בצפון או בדרום ולא מתאפשר להם לקחת את הכלב הגדול יחד אתם.
  • מבחר מסלולי אירוח – אנו מספקים מספר מסלולי אירוח מהם תוכלו לבחור כגון מסלול סטנדרטי, או מסלול בית מלון לכלבים, בהתאם לצרכי הכלב שלכם.

בפנסיון הכלבים חוות הדוד משה אנו מאמינים שגם לכלב הגדול שלכם מגיע לבלות זמן איכות כאשר אינו יכול להצטרף לבילוי המשפחתי.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 054-334-4365, נשמח לעמוד לשירותכם.

פנסיון לכלבים גדולים

למה חשוב כי הכלב הגדול שלכם יושאר דווקא בפנסיון לכלבים גדולים

בחירה בפנסיון לכלבים גדולים היא משמעותית ביותר על מנת להבטיח את התנאים המיטביים לרווחת הכלב שלכם גדול ככל שיהיה.

גם לכלב גדול מגיעה מרחב ונוחות ולכן בחוות הדוד משה תוכננו ונבנו יחידות מיוחדות למגורי כלבים גדולים תוך הקפדה על מרחב אישי מטופח ונוח למנוחה, שינה ולמשחק כאחד.

צוות הפנסיון בעל ניסיון רב שנים של טיפול, טיפוח והתמודדות עם צרכים מיוחדים של כלבים גדולים כולל הוצאתם לטיולים יומיים לשמירה על כושרם הגופני.

כלבים בעלי אופי חברתי מתאים זוכים גם לפגוש כלבים אחרים בעלי נטיות חברתיות דומות.

המרחב האישי של 80 מ”ר מאפשר לכלבים גדולים פעילים להסתובב ולהוציא מרץ גם בתוך היחידה האישית והם אינם כלואים בתוך כלוב או חצר קטנה.

תזונה המותאמת אישית במיוחד לכלבים גדולים אשר לרוב יש להם דרישות תזונתיות שונות בהשוואה לגזעים קטנים יותר.
במתקני פנסיון לכלבים גדולים של חוות הדוד משה אנו מתאימים את תוכניות ההזנה במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הספציפיים של גזעים גדולים יותר.

כאשר לכלב שלכם טוב והוא נהנה וזוכה לטיפול מסור ותנאי מחייה מותאמים לגודל שלו לכם יש שקט נפשי.

כן, הידיעה כי הכלב הגדול שלכם נמצא בפנסיון לכלבים גדולים בו יש סביבה שתוכננה ונבנתה במיוחד לתת מענה לצרכים של כלב גדול, יכולה לספק לכם שקט נפשי בעת שהכלב שלכם מתארח בפנסיון.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 054-334-4365, נשמח לעמוד לשירותכם.

שאלות ותשובות

האם חוות הדוד משה מספקת שירותי פנסיון לכלבים במרכז?

כן! חוות הדוד משה מספקת שירותי פנסיון לכלבים במרכז לכלבים בכל הגדלים כולל פנסיון לכלבים גדולים במיוחד.

האם אתם מספקים שירותי פנסיון לכלבים לטווח ארוך?

בהחלט כן, אנו בחוות הדוד משה ערוכים לתת מענה מותאם לכל סוגי הכלבים ולכל משך הזמן שנדרש כולל פנסיון לכלבים לטווח ארוך ללא הגבלת זמן.
כמו כן אנו מציעים שהייה במסלול מעון יום לכלבים שבו השהייה היא על בסיס יומי.

האם אתם יכולים לתת מענה כאשר מחפשים פנסיון לכלבים בית דגן?

חוות הדוד משה ממוקמת כ-20 דקות נסיעה מבית דגן אולם אנו מארחים גם הולכי על ארבע שבעליהם מחפשים פנסיון לכלבים בית דגן ונשמח לתת לכם פרטים נוספים בטלפון: 03-971-1111.

האם הפנסיון שלכם נחשב לפנסיון לכלבים רגישים?

כן, אנו בעלי ניסיון רב בטיפול גם בכלבים רגישים ומספקים שירות פנסיון לכלבים רגישים על ידי התאמת תזונה, סגנון טיול, ותשומת לב ומתן מענה לצרכיו המיוחדים של כל כלב רגיש.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 054-334-4365, נשמח לעמוד לשירותכם.